VolvoLVnlue

Ytterliggare en gammal bild. Den var gjord för Volvo LV, jag är inte säker på att den ens användes. Jag brukar inte vara nöjd med mycket som jag gör, men denna ligger faktiskt på gränsen, precis under nöjdstrecket. Det var lite utmaning att göra denna bild då man var tvungen att tänka på alla reflektioner i bord och glas, samt även ljuset från lampan. Här fick jag spinna loss med motionblur, färgskiftningar, reflexer, skärpedjup mm. Jag brukar kalla det för TV -spelseffekter.

Idén med bilden var nånting om att de lastbilarna underlättade administrativt arbete, tror jag.
Bilden till höger är en skissbild som jag gjorde i väntan på att få klartecken på den riktiga bilden (ovan).

En bra sak med Jobb av den här storleken är att man kan få sitta en hel arbetsdag med bara en enda bild. I vanliga fall får man bara nån/några timmar på sig. Det är stressande o motivationshämmande att sitta o plöjja igenom kreativretusch på löpande band.
volvo_lv_konfa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar