söndag 11 januari 2009

Hire Me

Jag finns tillgänglig för det mesta inom grafiska jobb.
Jag har många års professionell yrkeserfarenhet av retusch, digital illustration, foto, web-grafik/animationer etc.
Jag har en bred grafisk kompetens och kan hantera många delar i en grafisk produktion samt webb.
Jag jobbar främst mot reklambyråer och mindre företag.

Seriösa förfrågningar kan göras till mig på:

tel: 0709-996275
mail: tobias@ucover.se



Om du klickar på fliken "reklam - jobb" till höger så kan du se ett litet smakprov av vad jag tidigare gjort.

Här följer några företag som jag haft nöjet att jobba med:

Fristads
Ford
Paramount / Dreamworks
Santa Maria
Peab
Saab
Edet
Willys
Axfood
Bokia
Stena Metall
Opel
ABS Wheels
Volvo Bussar
Snickers
Garmin
Länsförsäkringar
Team Sportia
Resia
Sahlgrenska sjukhuset
Fysiken
Volvo Lastvagnar
Dr Oetker
Ridderheims
Diplom Is
Volvo Penta
Skärhamns frys
Georgis Wilson
SCR (svensk campings riksförbund)
Svenska Mässan
Womens match (sailnet)
Björneruds
Mountain Horse
Siba
LFV (luftfartsverket)
Melka
Ksalat
Bose
Musto
KR System
Diggiloo (Krall Entertainment)
Och många fler…

0 kommentarer:

Skicka en kommentar